Իմացեք, թե ինչ CPM է եւ ինչպես է այն օգտագործվում օնլայն բյուջետավորման հարցում
Ինչ է նշանակում CPM- ը:
CPM- ն հանդես է գալիս Cost Per Mille- ի համար եւ մեկ այլ միջոց է, ելնելով Cost Per Thousand- ին:
Այս դեպքում կայքում գովազդի տպավորություն է թողնում 1000: Այն չպետք է շփոթվի այլ նմանատիպ, այլ տարբեր պայմանների, ներառյալ CPC (Cost Per Click) եւ ՀԿԿ (Գործարքի արժեքը մեկ գործողություն / ձեռքբերում):
Ինչ է գովազդի տպավորությունը:
Երբեմն հայտնի է որպես դիտողություն կամ գովազդային դիտում, մեկ գովազդի տպավորությունը հավասար է գովազդի սերվերին, որը կոչվում է պատասխանողի էջի պահանջի օգտագործողի զննարկչից: Դա այն է, եւ դա ամենը: Որոշ մարդիկ սխալմամբ մտածում են, որ գովազդային տպավորությունները գովազդ են, որոնք ցուցադրվել են մի օգտագործողի (անկախ նրանից թե նկատում են թե ոչ), կայքում կամ այլ առցանց միջավայրում: Սա փաստացի սխալ է:
Ցավոք, սա նաեւ նշանակում է, որ գովազդային տպագրության վիճակագրությունը հաճախ սխալ է կամ ուղղակի կեղծիք: Մինչեւ 15 տոկոսը, գովազդները սխալ են: Այնուհետեւ, բոտի երթեւեկությունից տպավորություն կա, (բոտը ավտոմատացված ծրագիր է, որը կարող է օգտագործվել երթեւեկության համարների կամ SPAM- ի խթանման համար), ինչը նշանակում է, որ ֆիզիկական օգտագործողը երբեւէ հնարավորություն չի ունեցել տեսնել գովազդը:
Մինչեւ 60 տոկոսը գովազդային երթեւեկությունը գալիս է այդ բոտերից: Եվ վերջապես, կա գովազդային տպավորություն խարդախություն: Այս պարագայում անբարեխիղճ օգտագործողները գովազդ են թաքցնում գովազդների ետեւում, որոնք գովազդային ցանցեր են առաջացնում գովազդի մեջ ավելի բարձր CPM- ների հետ: Սա նաեւ նպաստում է գովազդատուների գովազդային տպավորությունների թվերին:
Դուք կարող եք կարդալ ավելին այս հիանալի հոդվածում Reid Tatoris- ի կողմից:
Ինչպես է բաշխվում CPM- ի գովազդի արժեքը ձեր կայքում:
Այսպիսով, ասենք, դուք ունեք մի կայք, եւ ցանկանում եք այն օգտագործել այն գովազդներ մատուցելու եւ գումար վաստակել ամսից: Դե, դուք պետք է նստեք եւ պարզեք, թե ինչպիսի ամսական եկամուտը ձեզ հետ կլինի: Եթե ձեր կայքը նոր է եւ համեմատաբար քիչ երթեւեկություն, դուք չեք պատրաստվում գումար վաստակել, այնպես որ ձեր CPM- ը շատ ցածր կլինի: Եթե ձեր կայքը մեծ երթեւեկություն ունի, ապա CPM- ը կլինի ավելի բարձր:
Կան երկու տարբեր տեսակի CPM դրույքաչափեր `ֆիքսված եւ փոփոխական: Հաստատուն տեմպերը ավելի հեշտ է աշխատել, քանի որ դուք ունեք որոշակի արժեք, որը գովազդվող տպավորությունների դեմ է: Փոփոխական CPM- ն մի փոքր ավելի դժվար է աշխատել, եւ այդ դրույքները տարբերվում են ձեր կայքի թեմայի, ձեր երկրում, գովազդատուի եւ այլնի վրա:
Եկեք որոշ արագ math. Դուք ունեք մի կայք, եւ դա միջին ամսական 40,000 այցելու է, ամսական 120,000 էջի տեսքով: Որն է Ձեր կայքը արժե:
Դե, $ 5-ի CPM- ի վրա (որը մի փոքր ավելի բարձր է 2017-ի համար), այս հաշվարկը կլիներ:
120,000 / 1,000 = 120
120 x CPM $ 5 = $ 600
Multiple, որ 12 տարեկան է, եւ դուք փնտրում եք կայքէջում գովազդային եկամուտների տարեկան $ 7,200 արժեքով:
Երբ դուք համարում եք, որ միլիոնավոր էջերի դիտարկումները որոշ կայքերի ծառայում են ամեն ամիս, դուք կարող եք տեսնել, թե որքանով շահավետ CPM- ի մարքեթինգը կարող է լինել որոշ կայքեր: Իրոք, YouTube- ի ամենահաջողակ մասնակիցները տարեկան կազմում են միլիոնավոր դոլարներ, որոնք կազմում են YouTube- ի գովազդային մուտքերի միայն մի մասը, որը YouTube- ն հավաքում է իր էջերից:
Ինչպես եւ որտեղից ստանալ CPM գովազդային երթեւեկությունը
Եթե դուք կարդացել եք վերեւում նշված բոլոր տվյալները եւ շահագրգռված եք ձեր կայքի միջոցով CPM- ի հասույթը գեներացնելու համար, հաջորդ տրամաբանական հարցն այն է, «ուր ես սկսում եմ»:
Դուք չեք պատրաստվում ուղղակի մոտենալ ընկերություններին եւ խնդրել նրանց սկսել գովազդ տեղադրել ձեր կայքում: Կան կայքեր եւ բիզնեսներ, որոնք կառուցված են ձեր երթեւեկության համար նախատեսված վայրերում, եւ դրանք շատ հեշտ է սկսել:
Լավագույններից մեկն այն է, որ սկսվում են.
- UberCPM
- AdBuff
- Media.Net- ը
- Criteo
- Technorati
Ստեղծեք հաշիվներ մի քանիսի եւ փորձի հետ: Երբ դուք կգտնեք այն ծրագիրը, որը լրացնում է ձեր կայքը եւ բերում է լավ եկամուտ, կպահեք դրա հետ: